Voor vragen en opmerkingen, lees eerste onze FAQ door om te kijken of het antwoord er staat.
Zo niet, stuur ons een berichtje via het contactformulier. Je krijgt binnen enkele minuten een kopie van het bericht in je mailbox, en wij proberen je bericht binnen één dag te beantwoorden.
FAQ
V: Ik heb een ticket besteld en betaald, maar deze nog niet ontvangen.
A: Normaal duurt dit enkele seconden tot enkele minuten. Stuur ons een bericht via het contactformulier en vermeld op welke naam je je ticket hebt besteld en op welke wijze en wanneer je betaald hebt.
V: Ik heb mijn betaling geannuleerd en nu kan ik niet meer betalen.
A: Je kan pas weer betalen als de eerdere betaling timeout verlopen is. Dit kan maximaal een uur duren. Daarna kan je weer betalen.
V: Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord kwijt. Hoe los ik dit op?
A: Volg deze link: http://www.nishicon.nl/wp-login.php?action=lostpassword
V: Hoe wijzig ik mijn wachtwoord?
A: Volg deze link: http://www.nishicon.nl/wp-admin/profile.php
V: Hoe boek ik een hotelkamer voor het Theaterhotel?
A: Via DEZE LINK.
V: Ik heb een vraag over het hotel of over de hotelkamers.
A: Wij gaan hier niet over. Neem hiervoor contact op met het hotel zelf.
Contact Form
Adresgegevens
Stichting Nishi
Noorder Emmakade 29, 2012 GB Haarlem, Nederland
KvK-nummer 52936325
Telefoon (alleen voor noodgevallen) 0638087651